Kategorie

Nejčastější chyby, které děláme při online nakupování

Zveřejněno: 2020-06-30 12:49:23
Kategorie:

V klidu a v pohodě, třeba i v teplákách, si doma sednete k počítači, mobilu nebo tabletu a prostě si do košíku dáte všechno, co potřebujete. Vyberete způsob platby, doručení a po zaplacení se můžete těšit, že vám balíček co nevidět přijde a vy nemusíte ani zvednout zadek ze židle. Ale je to vždycky takhle idylické?


Samozřejmě, že není. Velmi často se stane, že při objednávce uděláme nějakou chybu, kvůli které se vztekáme, nadáváme a velmi často pak tvrdíme, že ten e-shop je prostě nemožný a nedá se u něj pořádně objednat a příště určitě vybereme jiný. Jenže ono to tak ve velkém množství případů prostě není. Dost často je totiž chyba na naší straně a jen díky naší nepozornosti pak řešíme problémy, které bychom mít nemuseli. Jaké jsou ty nejčastější?

  1.  Špatná adresa. Číslo jedna, které není ani třeba vysvětlovat. Prostě zadáme špatnou adresu, překlikneme se v písmenku (písmenkách), napíšeme jiné poštovní směrovací číslo a očekáváme, že obchod nám vše bez problémů dodá. Nedodá. Ani nemůže, když adresa naprosto nesouhlasí.
  2.  Špatně zadaný e-mail. Chápeme, že e-mailovou adresu vidíte třeba několikrát za den a máte pocit, že ji dokonale znáte. Jenže právě kvůli tomu ji při kontrole jen v rychlosti přelétnete a nevěnujete pozornost detailům, jako je třeba správné pořadí písmenek. A pak se moc divíte tomu, že neobdržíte automatický email o potvrzení objednávky a čekáte… a pak atakujete e-shop, jak je možné, že ONI vám nic neposlali… přitom vlastně ani nemají kam, že?
  3.  Očekáváte dodání téměř ihned. Na rovinu, když si objednáte o víkendu, určitě vám přijde potvrzení objednávky, ale myslíte si, že v neděli večer bude někdo ve skladu s oblečením pracovat, aby zabalil právě vaše tričko? Objednávek do e-shopů chodí spoustu, a opravdu nelze čekat, že vaše objednávka bude dodána do 24 hodin, ke všemu když zvolíte platbu bankovním převodem. V takových případech se čeká, až bude objednávka uhrazena, a teprve potom se odbaví. Pokud byste vy měli obchod, neudělali byste to jinak.
  4.  V afektu píšete negativní recenze. I takových je mezi námi spousta. Chápeme, že vás problémy s e-shopem naštvou, ale ruku na srdce, nemáte v tom tak trochu prsty? Není díl viny i na vás? A pokud se opravdu něco stane, proč prostě nekontaktovat příslušné oddělení a neřešit konkrétní situaci s nimi? Každý z nás je omylný a chyby se prostě dějí, ale určitě se tak neděje úmyslně a s cílem vás naštvat.
  5.  Nezkontrolujete si tabulku velikostí. Velký nešvar všech, kteří objednávají oblečení a jsou zvyklí na určitou velikost oblečení. A pak se velmi diví, že přišlo něco, co nikomu při nejlepší vůli nepasuje. Vždycky si raději zkontrolujte tabulku velikostí, a to třeba i u triček s potiskem, o kterých si myslíte, že to odhadnete! Vyhnete se tak zklamání, které by mohlo přijít.

Sdílet tento obsah

Přidat komentář

 (s http://)